Thursday 20 December 2012

Nukilan Pertama

Assalamualaikum dan salam membaca kepada pembaca. Pertama sekali, blog ini dihasilkan untuk menceritakan segala pengalaman dan kejadian yang berlaku di hadapan mata saya pada hari ini. Siapa tahu, nukilan dari cerita yang telah saya ceritakan ini mungkin menjadi pedoman untuk anda semua yakni para pembaca. Nama saya Mohamad Fikri bin Roslan dan berumur 17 tahun pada 2013. Saya bersekolah di Sekolah Menengh Sains Muar dan akan menduduki SPM pada tahun 2013. Saya bukanlah manusia yang suka sangat hiburan walaupun saya ada dengar lagu dan menonton televisyen kadang-kadang. Saya tinggal di Kajang, Selangor bersama keluarga saya. Mungkin ini permulaan kepada hobi menulis saya. Harap sepanjang blog ini wujud, anda semua dapat memahami dan menghayati serta menambahkan lagi ilmu di dada saya ini. Assalamualaikum dan salam sejahtera. :)

No comments:

Post a Comment